Siirry tekstisisältöön ›
SV FI

Ajankohtaista

Ajankohtaista

Abilitan asiakastuki muuttuu


21.10.

Abilita uudistaa asiakastukipyyntöjen käsittelyn.

 

Uusi tukipalvelu helpottaa kommunikointia ja kehittää asiakaspalvelua. Asiakkaan pääkäyttäjä voi jatkossa kirjata, luokitella, seurata sekä sulkea tukipyynnön aiempaa helpommin. Ohjelma kerää asiakkaan ja Abilitan välisen viestinnän ja näyttää sen jäsennellysti.

 

Siirtyminen uuteen asiakastukeen tapahtuu asteittain. Ilmoitamme jokaiselle asiakkaalle erikseen heidän aikataulunsa. Siirtymävaiheen aikana sekä nykyisen tuen sähköpostiosoitteet että uusi tukipalvelu toimivat rinnakkain.


Takaisin tiedotteisiin
Asiakaspalvelu

Mainostoimisto Semio | Webio julkaisujärjestelmä