Siirry tekstisisältöön ›
SV FI

Asiakastuki

Asiakastuki

Käyttäjätukemme Abilita Service Desk palvelee koulutukseen ja jatkokoulutukseen osallistuneita pääkäyttäjiä.

 

Käytössämme on Jira-järjestelmä, johon palvelupyynnöt, häiriöt sekä mahdolliset kehitysideat kirjataan. Järjestelmä lähettää palvelupyynnön tai häiriön käsittelyn etenemisestä tietoa pyynnön tehneelle tai häiriöstä ilmoittaneelle taholle.

 

On suositeltavaa, että käyttäjät tallentavat servicedeskin url-linkin selaimensa suosikkeihin.

Linkki löytyy myös pääkäyttäjille lähetetystä asiakasinfosta.

 

Kun kirjaat tukipyynnön, kerrothan mahdollisimman tarkasti mistä on kyse, jotta saamme kattavan kuvan ongelmasta tai virhetilanteesta. Voit myös liittää tukipyyntöön kuvakaappauksen tai liitteitä.

 

Ilmoita tukipyynnössä:

  • Tarkka kuvaus tilanteesta
    • mitä tehtiin
    • missä tehtiin
    • kuka teki
    • mitä tapahtui
    • mitä olisi pitänyt tapahtua
  • Toistuuko ongelma
    • tekemällä uudelleen
    • kaikilla käyttäjillä/kaikissa yrityksissä
  • Mahdollinen saamasi virheilmoitus kokonaisuudessaan
  • Kuvakaappaus tilanteesta siten, että koko ikkuna näkyy (kuvia voi olla useampi)

 

Uutiskirje

Auta meitä palvelemaan sinua paremmin. Jättämällä yhteystietosi ja tilaamalla uutiskirjeemme varmistat, että saat tiedon kaikista sinun työtäsi koskevista ajankohtaisista aiheista, lakimuutoksista ja tuotteista.

 

Tilaa uutiskirje ›

 

 

Asiakaspalvelu

Mainostoimisto Semio | Webio julkaisujärjestelmä